Uitnodiging verbintenisdienst

Uitnodiging voor de verbintenisdienst van dr. Heleen A. H. Maat voor de classis Groningen-Drenthe

Het moderamen van de generale synode van de Protestantse Kerk in Nederland, haar dienstenorganisatie en de classis Groningen-Drenthe nodigen u van harte uit om de kerkdienst bij te wonen, waarin dr. Heleen A. H. Maat wordt verbonden aan de Mobiliteitspool als predikant in algemene dienst van de Protestantse Kerk in Nederland ten behoeve van de functie van regio-interim predikant voor de classis Groningen-Drenthe.

De bevestiging wordt verricht door ds.J. Hommes op zondag 27 november om 13.30 uur in de Petrus en Pauluskerk, Kerkpad 1, 9919 HG Loppersum.

Namens de Protestantse Kerk in Nederland en haar dienstenorganisatie,

• dhr. dr. R. de Reuver, scriba
  • dhr. J. Goedhart, clustermanager Begeleiding en Ontwikkeling

Namens het BM van de classis Groningen Drenthe,