Gemeenteavond 28 maart 2023

De kerkenraad nodigt u van harte uit voor een gemeenteavond op dinsdagavond 28 maart.

In de afgelopen maanden zijn er enkele positieve ontwikkelingen geweest in onze gemeente. Tijdens de vorige gemeenteavond in november 2022 hebben we een mogelijke aanstelling van een interim-predikant en een kerkelijk werker aan u voorgelegd. Inmiddels zijn beide functies ingevuld en zijn ds. Sita Hofstra en pastor Saskia Treu alweer enige tijd aan het werk in onze gemeente.

Daarnaast zijn er ontwikkelingen op verschillende gebieden gaande, waarover we de gemeenteleden op een gemeenteavond willen informeren. Om iedereen in de gelegenheid te stellen om deze avond bij te wonen kunt u indien gewenst worden opgehaald en thuisgebracht met de auto. Daarvoor kunt u contact opnemen met de scriba.

1. Opening, inventarisatie rondvraag
  2. Pastoraat
  3. Rekeningen en begrotingen van CvK, diaconie en Jeugdcentrale
  4. Mededelingen van het CvK
  5. Nieuw project van de diaconie
  6. Regionale samenwerking
  7. Vorming en toerusting
  8. Rondvraag
  9. Sluiting

We hopen u allen te mogen ontmoeten op dinsdag 28 maart om 19.30 uur in Het Hoge Hof! We streven naar een afronding om 21:30 uur.