Paas-concert Vocation Grijpskerk: “Ubi Caritas”

Op zaterdag 4 april a.s. vindt er in de prachtige Abdijkerk van Aduard een concert plaats door Vocation uit Grijpskerk. Vocation Grijpskerk staat onder leiding van John Schreurs en wordt begeleid op de piano door Liesbeth Wildeveld.

Thema van het concert: “Ubi Caritas” en het betekent “waar naastenliefde (is)”. Het lied is een hymne uit de katholieke kerk. Volgens de traditie wordt het gezongen tijdens de voetwassing op Witte Donderdag. Er worden 3 verschillende versies van dit prachtige lied gezongen. Tussen de 3 versies door volgen uiteraard ook nog andere liederen die passen in de tijd rond Pasen. Daarnaast zal Liesbeth Wildeveld solo spelen op de piano.

Aanvang: 20.00 uur (kerk open om 19.30 uur).
Adres: Burgemeester Seinenstraat 40, 9831 PX, Aduard.
Entree: € 5,00.

Een mooie opstap richting Pasen. Iedereen is van harte welkom op zaterdag 4 april a.s. in Aduard.