Kerkdienst – Ds. J. Hoornenborg, Opende

Zondag 8 mei 9:30 uur, kerk Den Ham (S. Veldstraweg 17)

Voorganger: Ds. J. Hoornenborg, Opende
Organist: Hans Beek
Collecten: 1e Diaconie / 2e Kerkrentmeesters
Knd: alle groepen o.l.v. Johan en Anja
Kerkauto: T. van der Veen / Andries Kingma

Op zondag 8 mei houden we onze kerkdienst in het kerkje van Den Ham. Voor sommigen van u misschien een onbekende plek, maar het is echt een heel leuk knus kerkje. De Plaatselijke Commissie heeft ons verzekerd dat we er allemaal in kunnen, dat gaan we uitproberen. De inwoners van Den Ham zien er al naar uit! Predikant is Ds Hoornenborg uit Opende. De dienst begint op de gewone tijd van half tien.

Veel mensen zullen er per auto heen gaan, voor mensen die gewend zijn naar de kerk te lopen is het daarentegen wat ver. Laten we afspreken dat de auto’s allemaal even langs de parkeerplaats op het Kaakheem gaan om voetgangers mee te nemen. Die moeten dan uiterlijk kwart over negen daar staan. Daarnaast zijn de kerkauto’s beschikbaar.