Wegwerkzaamheden op 24 juli

De dienst van 24 juli a.s. is in de Abdijkerk om 11.00 uur. Voorganger is Ds Westra van Oldehove.

Belangrijk is te weten dat er die dag uitgebreide werkzaamheden zijn aan de doorgaande weg in Aduard. ’s Ochtends wordt het traject van de brug, Burgemeester Van Barneveldweg tot en met de Burgemeester Seinenstraat geasfalteerd. De Abdijkerk is die zondag per auto alleen te bereiken vanaf de Friesestraatweg-Heereweg-Lewe van Aduardsingel-Langelaan-Kloosterstraat. De trottoirs zijn wel bruikbaar, dus voetgangers en fietsers hebben niet veel last. Let wel, door het warme asfalt is het geen goed idee de Burg. Seinenstraat over te steken, zeker niet met zondagse schoenen aan.

Kerkgangers uit Den Ham kunnen waarschijnlijk het beste op de fiets komen of de auto neerzetten bij de brug en verder lopen. Met de auto moet u omrijden via Dorkwerd. We stellen voor dat alleen de kerkauto en auto’s met mensen die niet ver kunnen lopen parkeren in de Abdijstraat. Voor anderen zijn er de bekende parkeerplaatsen aan de Lewe van Aduardsingel, Bloemstraat/Spar en bij het Hoge Hof. Deze situatie geldt tot 12.30 uur. Daarna komen Van Barneveldweg en Seinenstraat vrij en wordt de Heereweg afgesloten.