Tentdienst Niekerk

Nog eventjes en dan gaan Niekerk, Oldekerk, Faan en omgeving weer helemaal los. Wie wil dat nou niet: Een feestje! Wij wel in ieder geval. En dat het een feestje wordt op zondagavond 18 augustus dat staat wel vast.

We mogen dan kijken en luisteren naar Rosa en Sera Noa van der Vijver. Zandkunsternares Rosa van der Vijver gooit, strooit en schuift met zand op een lichtplaat en laat allerlei prachtige tekeningen verschijnen. Ze verzorgt een onvergetelijk visueel spektakel; een schouwspel tussen licht en donker, waarbij humor, ontroering en verwondering centraal staan.

Samen met zus Sera Noa zingt ze als omlijsting van de mooie zandtekeningen een aantal nummers en wie kan en wil, mag uiteraard meezingen.

Het thema is:

‘Van Schepping tot opstanding’

Het evangelie in notendop. Beelden van het heelal, het paradijs met de dieren en Adam en Eva, het kruis en het lege graf, komen daarin voorbij. Graag zien wij jullie zondag 18 augustus om 19.00 uur in de welbekende feesttent!